مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-21سياسي

اجمالی| ایران مسیر توسعه را در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب با سرعت پیمود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در طول 30 سال زعامت رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت هر چه تمام تر پیمود و به امنیت پایدار ملی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس و مراسم گرامیداشت اولین روز از هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان حماسه 8 سال دفاع مقدس در سالن همایش پیامبر اعظم استانداری مرکزی در شهر اراک برگزار شد.

این مراسم همزمان با ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) با یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در تهران و مراکز استان ها و تجلی از آن ها از ایثارگران و رزمندگان استان مرکزی هم تجلیل می شود.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشور در اراک اظهار کرد: در طول 30 سال زعامت رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت هر چه تمام تر پیمود و به امنیت پایدار ملی، منطقه ای و جهانی دست پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان بی نظیر است و سرمایه ارزشمند نظام اسلامی محسوب می شود که باید با اطاعت از رهبری و تقویت اتحاد و دشمن شناسی آن را حفظ و تقویت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| ایران مسیر توسعه را در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب با سرعت پیمود

اجمالی| ایران مسیر توسعه را در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب با سرعت پیمود